Nog een kamelenkont! - Reisverslag uit Jaisalmer, India van tinuzzz - WaarBenJij.nu Nog een kamelenkont! - Reisverslag uit Jaisalmer, India van tinuzzz - WaarBenJij.nu

Nog een kamelenkont!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2008 | India, Jaisalmer

Hai!

Zooo, ik kom net terug uit de woestijn bij Jaisalmer. Deze keer ben ik 3 dagen de woestijn in gegaan. We hadden deze keer geen wagens achter de kamelen voor de spullen, dus geen break voor je kont... 3 dagen klotsen op een kameel :)

Het was super leuk en! ik heb mn eerste pilske in de woestijn gedronken! Goed he?! Ik was met een stelletje uit Australie en hij was jarig, zaterdag avond, dat werd natuurlijk gevierd!

We hebben kamelenrace gehouden en ik heb Indiaas leren koken. De kamelenmannen wilden me daar houden, maar ik heb toch besloten om door te reizen ;)

In Jodhpur was mn motortocht kort en leuk. Ik heb Paan op, wat kruiden en weet ik veel wat in een groot blad gewikkeld, het smaakt heel maf maar ik heb het geprobeerd. Later zijn we naar een bruiloft gegaan en kreeg ik een bord vol met taartjes voor mijn neus. Gelukkig kon ik alle broers van de bruidegom zo ver krijgen om me mee te helpen om het op te krijgen.

Als ik een betere computer de komende dagen kan vinden, dan zal ik weer wat foto's plaatsen!

Hopelijk is alles goed daar in NL!!

Heel veel liefs!
XX Tineke

  • 26 Oktober 2008 - 18:49

    Annemarie:

    ja ik kan me voorstellen dat dat even een moeilijke keuze is geweest, ga ik verder op reis in india om allerlei mooie dingen te bekijken en te beleven of blijf ik hier bij de kamelenmannen om de rest van mijn leven me in hun harige zwetende oksels te schurken en eelt te kweken op mijn kont! Moeilijk, echt moeilijk...

  • 26 Oktober 2008 - 19:38

    Wempe:

    mama is weer thuis, maar is toch wel n beetje verdrietig omdat ze je mist. verder drinkt ze wat pilskes voor je. 'bok' 'bok' 'bok'

  • 26 Oktober 2008 - 20:14

    Lennie:

    Hey Tineke,

    wat gaaf op een kameel. Je zal wel pijn in je kont hebben. Leuk om zo te lezen hoe het met je gaat!
    Ben benieuwd wat het volgende avontuur is.

    dikke kus lennie

  • 27 Oktober 2008 - 09:17

    Vince:

    taartjes, bier, indiaas eten.... eeuuhhh, ik kom er ook aan!

    hey, hoeveel kamelen was je waard? stuk of 100?
    :-)
    xx

  • 30 Oktober 2008 - 12:29

    Stijn:

    De kamelenmannen wilden je daar houden?!
    Hoe durven ze! We hebben je hier ook nodig hoor! ;)

    Haha, een pilsje in de woestijn, die zal wel in kicken ja :)

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jaisalmer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2008

bijna in China...

03 November 2008

Rust.....

01 November 2008

Up to the mountains!

27 Oktober 2008

ff nog wat schrijven

26 Oktober 2008

Nog een kamelenkont!

Actief sinds 06 Okt. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7990

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2008 - 13 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: